Multe platforme de social media permit, de asemenea, monetizarea conținutului pentru a câștiga bani, ceea ce este deosebit de important pentru companii sau liber profesioniști. Rețineți că există milioane de utilizatori pe Facebook, o rețea de socializare foarte populară. În ciuda popularității sale, nu există atât de multe oportunități de monetizare pe TikTok sau Instagram. În această postare vei descoperi cum să câștigi bani folosind Facebook. Vă spunem cum puteți face bani cu el.
Primul lucru pe care trebuie să-l înțelegem dacă vrem genera venituri operarea unui grup sau a unei pagini într-o rețea socială înseamnă că există multe cerințe. Doar o mână de oameni sunt autorizați să facă acest lucru. Deoarece scopul platformei este de a face bani, un profil personal nu este o opțiune. De asemenea, va trebui să respectați o serie de reguli sau reglementări dacă doriți să câștigați bani. Aceasta este lista de reguli pe care le cere rețeaua de socializare dacă dorim să obținem beneficii:
Există modalități de a câștiga bani pe Facebook care nu implică vânzarea informațiilor tale personale și rămânerea în limitele doar prietenilor. Câteva dintre ideile pentru a începe să câștigi bani sunt:
Reclame Facebook (Reclamele Facebook) există de ani de zile, dar popularitatea lor a crescut vertiginos. Companiile pot plasa reclame pe Site pentru a viza anumite grupuri de persoane pe baza datelor demografice, a intereselor și a comportamentului acestora. Este o modalitate excelentă de a vă extinde acoperirea și de a atrage noi clienți. Licitațiile pentru anunțuri se fac printr-o licitație în care agenții de publicitate numesc suma maximă pe care sunt dispuși să o plătească pentru fiecare clic.
Cu cât sunt dispuși să plătească mai mult, cu atât mai mulți oameni vă vor vedea anunțul. Anunțurile pot fi plasate atât pe paginile personale, cât și pe cele ale companiei. Acestea nu se limitează la feedul tău, ci apar în partea dreaptă a paginii și în fluxurile de știri ale prietenilor tăi. Facebook facilitează crearea de reclame. Puteți folosi șabloanele lor și faceți clic și trageți pentru a plasa imagini și text oriunde doriți. De asemenea, puteți utiliza analiza încorporată pentru a vedea care anunțuri funcționează și care nu.
Facebook are și reclame Mesager sunt relativ noi. Ele pot fi folosite pentru a promova un produs sau serviciu sau pentru a genera clienți potențiali și vânzări. De asemenea, le puteți folosi pentru a vă crește lista de e-mail. Puteți crea un chatbot care să ghideze oamenii printr-o conversație pre-construită și să-i conducă să se înscrie pentru actualizări sau să vă cumpere produsul sau să descarce un raport special la care numai ei au acces.
Puteți chiar ca botul să le ceară oamenilor să se aboneze la lista dvs. de e-mail. Aceste chatbot-urile sunt mult mai interactive decât reclamele tradiționale. Le puteți crea folosind un instrument precum Chatfuel.
La streaming live pe facebook câștigă în popularitate. Facebook vrea să atragă atenția lumii și face tot posibilul pentru a crește timpul pe care îl petrecem pe site. Streamingul live pune accentul pe moment. Este interactiv și oferă oamenilor posibilitatea de a face parte din spectacol. Există mai multe modalități de a genera bani în fluxul live, cum ar fi organizarea de sondaje live, plata pentru găzduirea unui eveniment și vânzarea propriilor produse.
De asemenea, puteți crea fluxuri sponsorizate dacă ai destui adepți. Aceasta este o modalitate bună de a câștiga bani dacă aveți o mulțime de urmăritori, deoarece oamenii au încredere în opiniile dvs. și probabil vor cumpăra de la dvs. O modalitate de a-ți crește numărul de urmăritori este să oferi o recompensă persoanelor care se alătură fluxului tău. Puteți oferi o carte electronică sau puteți folosi streaming live pentru a oferi alte lucruri, cum ar fi bilete la un spectacol, carduri cadou sau un abonament la un serviciu special.
Las publicații sponsorizate Sunt exact așa cum sună: scrii o postare și apoi faci pe cineva să plătească pentru ca publicul tău să o vadă. Puteți scrie o postare despre aproape orice. Trebuie doar să te asiguri că este ceva relevant pentru publicul tău și ceva ce oamenii vor dori să citească. Puteți alege să vă direcționați postarea către persoanele din rețeaua dvs. sau o puteți face publică pentru ca un public mai larg să o vadă. Postările sponsorizate pot fi folosite pentru a promova produse sau servicii, pentru a vă spori autoritatea sau pentru a stimula vânzările. Ele funcționează cel mai bine dacă aveți mulți adepți, dar dacă nu aveți, le puteți folosi pentru a vă afișa numele.
Jocurile sunt foarte importante pe Facebook și în industria jocurilor de noroc jocurile video sunt o industrie de mai multe miliarde de dolari. Sunt mulți bani potențiali. Există multe modalități de a câștiga bani jucând jocuri pe Facebook. Puteți juca și fi plătit pentru asta sau vă puteți construi propriul imperiu al jocurilor.
Dacă vrei să câștigi bani jucând, te poți înscrie la a site precum SML sau Gamerdice. Aceste site-uri vă permit să alegeți jocurile pe care doriți să le jucați. Dacă câștigi, iei o parte din banii pe care i-au băgat alți jucători. Dacă vrei să începi să joci și să câștigi bani în timp ce ești la el, poți începe cu site-uri precum Twitch sau YouTube Gaming. Puteți să vă creați propriul canal, să vă jucați și să fiți plătit pentru el. Sau, vă puteți crește numărul de urmărire prin streaming de jocuri realizate de alte persoane.
Reclamele Facebook sunt o modalitate excelentă de a face acest lucru vinde-ți produsele direct clienților tăi. Vă puteți direcționa anunțurile în funcție de vârstă, locație, sex și interese. Puteți oferi o ofertă specială sau pur și simplu să publicați un anunț general pentru ca oamenii să vă vadă produsele. De asemenea, puteți utiliza reclame pentru a genera trafic către magazinul dvs. online.
Lucrul grozav despre Facebook Ads este că poți creați-le gratuit dacă nu te deranjează să nu obții prea mult randament al investiției tale. Cu toate acestea, dacă doriți să vă maximizați investiția, va trebui să treceți la serviciul lor plătit. Reclamele pot fi create de pe pagina dvs. de Facebook sau din managerul de reclame. Ad Managerul oferă mai multe opțiuni și analize, dar este și puțin mai dificil de utilizat.